Pytania i odpowiedzi
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
› Czy muszę się rejestrować w sklepie, żeby złożyć zamówienie?
Nie. Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji. Pamiętaj jednak, że rejestracja daje Ci wiele korzyści. Przede wszystkim masz archiwum swoich zamówień, możesz swobodnie edytować wiele adresów dostawy, masz do dyspozycji schowek na ciekawe produkty.
› Kiedy mam opłacić zamówienie?
Po sprawdzeniu zamówienia doradca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia dostępności oraz orientacyjnego czasu realizacji.
› Dlaczego muszę czekać na potwierdzenie zamówienia, żeby zapłacić?
Jest to konieczne ze względu na bezpieczeństwo Twojego zamówienia. Zanim zapłacisz, sprzedawca sprawdza, czy wszystkie dane są poprawnie wprowadzone do zamówienia oraz czy zamówiony towar jest na magazynie.
› Jakie formy płatności oferuje sklep?
Obecnie proponujemy płatność przelewem, oraz za pobraniem. Jest również możliwa płatność w systemie ratalnym.
› Jakie elementy wchodzą w skład ceny produktu?
W skład ceny produktu wchodzą: cena produktu netto wraz z marżą, podatek VAT, opłata recyclingowa - pobierana automatycznie na podstawie wytycznych przepisów prawa.
› Jakim transportem dostarczacie produkty?
Nasze produktu dostarcza firmy kurierskie. Po uzgodnieniu będzie również możliwe dostarczenie towaru naszym firmowym transportem na terenie Lublina i okolic. Zakupiony towar możesz również odebrać osobiście w siedzibie firmy w Lublinie.
› W jakim czasie otrzymam zamówiony towar?
Najczęściej jest to 2-3 dni, ale czas ten może się skrócić nawet do 24 godzin, w zależności od formy dostawy, płatności oraz towaru. Przykładowo zamówienie towaru dostępnego na magazynie z płatnością za pobraniem do godziny 11:00 powoduje, że możesz mieć go na drugim końcu Polski już następnego dnia rano. Czas dostawy wydłuża się przy towarze niedostępnym (na zamówienie) oraz przy długim oczekiwaniu na płatność.
› Czy muszę się rejestrować w sklepie, żeby złożyć zamówienie?
Nie. Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji. Pamiętaj jednak, że rejestracja daje Ci wiele korzyści. Przede wszystkim masz archiwum swoich zamówień, możesz swobodnie edytować wiele adresów dostawy, masz do dyspozycji schowek na ciekawe produkty.
› Kiedy mam opłacić zamówienie?
Po sprawdzeniu zamówienia doradca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia dostępności oraz orientacyjnego czasu realizacji. Wysyłany jest mail z aktualizacją statusu zamówienia.
› Dlaczego muszę czekać na potwierdzenie zamówienia, żeby zapłacić?
Jest to konieczne ze względu na bezpieczeństwo Twojego zamówienia. Zanim zapłacisz, sprzedawca sprawdza, czy wszystkie dane są poprawnie wprowadzone do zamówienia oraz czy zamówiony towar jest na magazynie.