Moje konto Moje konto
Koszyk jest pusty
Szybki kontakt


tel. 530 584 611

ronat@ronatsklep.pl

Czynne Pn-Pt
9:00-16:00

Dostawa i odbiór przesyłki

DOSTAWA

Nasze przesyłki wysyłamy Pocztą Polską (jako przesyłka biznesowa, lub przesyłka kurierska: Pocztex24, Pocztex48), oraz firmami spedycyjnymi.

Istnieje możliwość monitorowania przesyłek na www.poczta-polska.pl    www.geis.pl/pl/sledzenie-przesylki  https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/  https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

 

PAMIĘTAJ ABY ODBIERAJĄC PRZESYŁKĘ SPRAWDZIĆ DOKŁADNIE ZAWARTOŚĆ PRZY KURIERZE- CZY NIE POWSTAŁY JAKIEKOLWIEK USZKODZENIA (więcej informacji na dole)

 

Termin wysyłki

Wysyłki staramy się realizować w możliwie jak najkrótszym czasie.

W przypadku produktów o statusie „dostępne od ręki”  przesyłki są wysyłana w dni robocze w ciągu 24 h po otrzymaniu należności na konto Sprzedawcy, bądź przy formie płatności "pobranie" w ciągu 24 h od złożenia zamówienia.

Jeśli okaże się, że pomimo statutu mówiącego o dostępności produktu nie będziemy mogli zrealizować zamówienia to natychmiast poinformujemy Państwa o tym stanie rzeczy.

Przesyłki Kurierskie najczęściej dostarczane są w następnym dniu roboczym od momentu nadania przez nas paczki. W przypadku niektórych obszarów termin doręczenia może wynieść 2 dni robocze. Jeżeli dostawa trwa dłużej proszę nas o tym poinformować.

Powyższe sposoby dostawy są realizowane wyłącznie na terenie Polski. Dostępność poszczególnych form transportu zależy od zamawianego towaru i jego gabarytów. Na termin realizacji zamówienia składa się czas przygotowania przesyłki (podany na karcie produktu w sklepie) i czas jej dostarczenia, właściwy dla danej formy transportu.

Zachowaj dokumenty potwierdzające zakup produktu, kartę gwarancyjną, oraz instrukcję obsługi. Warto też zachować opakowanie fabryczne.

Kupujący posiada prawo wyboru sposobu dostawy, oraz formy zapłaty zgodnie z formularzem zamówienia.

Dostawy realizowane są na koszt zamawiającego. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je ronatsklep.pl opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na Sklep.

Uwaga. Firmy kurierskie nie mają obowiązku wnoszenia dużych przesyłek (powyżej 30 kg).

  

ODBIÓR

Postępowanie podczas odbioru przesyłki.

Zakupione towary możesz bez dodatkowej opłaty odebrać w Lublinie w punkcie odbioru Sklepu: ul. Smoluchowskiego 1, tel. 530 584 611

PAMIĘTAJ ABY ODBIERAJĄC PRZESYŁKĘ SPRAWDZIĆ DOKŁADNIE ZAWARTOŚĆ PRZY KURIERZE- CZY NIE POWSTAŁY JAKIEKOLWIEK USZKODZENIA!

Towar wysyłany do Państwa jest nowy i fabrycznie zapakowany. W przypadku zastrzeżeń co do stanu przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera - w dzień odbioru. Protokół powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model, czy są na opakowaniu oznaczenia ostrzegawcze np.: nie rzucać itp., stan opakowania.

Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje bowiem wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia.  

Przed otworzeniem przesyłki należy dokładnie sprawdzić opakowanie. Jeżeli okaże się, że towar ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, a w środku jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody wg w/w zasad. Opakowanie fabryczne należy zachować.

Jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenie lub niezgodność po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską (telefon jest podany na liście przewozowym)
 i zażądać przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Kurier ma obowiązek przyjechać do Państwa i spisać protokół na zgłoszoną przez Państwa szkodę. Spisany protokół należy przesłać mailem do Sprzedawcy. Tylko ze spisanym protokołem możliwa jest wymiana sprzętu na nowy lub otrzymanie od firmy ubezpieczeniowej odszkodowania. Nowy towar może być wysyłany dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę towaru będącego przedmiotem reklamacji.

Postępowanie w przypadku wykrycia wady przesyłki

- Należy odmówić przyjęcia przesyłki, spisać protokół szkody i powiadomić Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji. Po przesłaniu do Sprzedawcy kopii protokołu szkody i listu przewozowego, zostanie wysłany do Państwa nowy towar,

 

- Przyjęcie towaru, spisanie protokołu szkody i powiadomienie Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji. Po uzgodnieniu zniżki z Handlowcem opiekującym się Państwa zamówieniem
 i przesłaniu protokołu uszkodzenia przesyłki wraz z podpisanym oświadczeniem o zrzeczeniu się dodatkowych roszczeń na rzecz danej szkody, zostaną Państwu zwrócone pieniądze odpowiadające uzgodnionej kwocie obniżającej wartość odebranego towaru.