Moje konto Moje konto
Koszyk jest pusty
Szybki kontakt


tel. 530 584 611

ronat@ronatsklep.pl

Czynne Pn-Pt
9:00-16:00

Przedłużona gwarancja

Do zakupionych sprzętów można w sklepie RONAT wykupić Przedłużoną Gwarancję EasyProtect

Czym jest Przedłużona Gwarancja EasyProtect® ?

EasyProtect® to NIE polisa ubezpieczeniowa, a kontynuacja i zachowanie ciągłości po ustaniu gwarancji producenta Twojego sprzętu.

  • to przedłużona ochrona serwisowa dedykowana dla sprzętu elektronicznego, w szczególności sprzętu RTV-AGD,
  • to nic innego jak przedłużona gwarancja udzielana i realizowana w zakresie tożsamym z gwarancją jakości producenta sprzętu,
  • można ją nabyć kupując produkt w sklepie RONAT
  • jest absolutnie nowoczesnym i uniwersalnym rozwiązaniem, stanowiącym doskonałą odpowiedź na zapotrzebowanie branży sprzętu Electro w zakresie opieki serwisowej i dodatkowej ochrony sprzętu.
  • Pozycję lidera oraz nienaganną opinię firmie EasyProtect gwarantuje długoletnie doświadczenie, wykwalifikowana kadra i sprawne zaplecze techniczne.
  • Przedłużenie gwarancji ma charakter asekuracji sprzętu na wypadek jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną gwarancyjną, czyli po ustaniu gwarancji producenta Twojego sprzętu.
  • EasyProtect® Przedłużona Gwarancja to również idealne rozwiązanie dla podmiotów realizujących dostawę sprzętu elektronicznego w ramach przetargów i zamówień publicznych, gdzie jednym z istotniejszych kryteriów stanowi okres gwarancji.

 Ile kosztuje Przedłużona Gwarancja EasyProtect® ?

Opłata za przedłużenie gwarancji jest zależna od wartości zakupionego sprzętu i czasu na jaki chcemy ją przedłużyć. Jest to opłata jednorazowa. Poniższa tabela pozwala w łatwy sposób sprawdzić ile w naszym przypadku wyniesie koszt przedłużenia gwarancji.

width="544"

 

 

 

 

 

 

Co Klient zyskuje kupując Przedłużoną Gwarancję EasyProtect® ?

  • możliwość nabycia dodatkowej ochrony serwisowej przez klientów indywidualnych, firmy oraz instytucje,
  • klient końcowy zawsze otrzymuje fakturę z 23% podatkiem VAT, dzięki czemu w przypadku firm realny koszt nabycia EP® jest niższy,
  • naprawy realizowane są do kwoty wartości sprzętu, a w przypadku nieopłacalności następuje wymiana urządzenia,
  • gwarancja działa w trybie door to door, a przy sprzętach wielkogabarytowych - onsite (u klienta),
  • naprawy realizowane są w serwisach autoryzowanych,
  • brak udziału własnego klienta w kosztach napraw,
  • EasyProtect® to nie ubezpieczenia, które posiadają szereg wyłączeń przy dochodzeniu przez klienta końcowego swoich uprawnień,
  • aby nabyć EasyProtect® nie trzeba płacić aż 30% wartości sprzętu, tak jak w przypadku ubezpieczeń - nasz produkt jest zdecydowanie tańszy,
  • zdecydowanie bardziej korzystne jest nabycie Przedłużonej Ochrony Serwisowej EP® niż naprawa sprzętu na koszt i ryzyko klienta, wartość zakupu EP® na kolejne 3 lata jest często niższa niż jednorazowa naprawa w serwisie,
  • minimum formalności przy wystawieniu Certyfikatu
  • ico_pdf Ogólne warunki ochrony serwisowej - owos.pdf [2020-06-19 13:38, 539.11 kB]
  • ico_img tabela_oplat1.jpg [2020-06-10 11:46, 353.42 kB]