Przedłużona gwarancja
Do zakupionych sprzętów można w sklepie RONAT wykupić Przedłużoną Gwarancję EasyProtect
Czym jest Przedłużona Gwarancja EasyProtect® ?
EasyProtect® to NIE polisa ubezpieczeniowa, a kontynuacja i zachowanie ciągłości po ustaniu gwarancji producenta Twojego sprzętu.
- to przedłużona ochrona serwisowa dedykowana dla sprzętu elektronicznego, w szczególności sprzętu RTV-AGD,
- to nic innego jak przedłużona gwarancja udzielana i realizowana w zakresie tożsamym z gwarancją jakości producenta sprzętu,
- można ją nabyć kupując produkt w sklepie RONAT
- jest absolutnie nowoczesnym i uniwersalnym rozwiązaniem, stanowiącym doskonałą odpowiedź na zapotrzebowanie branży sprzętu Electro w zakresie opieki serwisowej i dodatkowej ochrony sprzętu.
- Pozycję lidera oraz nienaganną opinię firmie EasyProtect gwarantuje długoletnie doświadczenie, wykwalifikowana kadra i sprawne zaplecze techniczne.
- Przedłużenie gwarancji ma charakter asekuracji sprzętu na wypadek jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną gwarancyjną, czyli po ustaniu gwarancji producenta Twojego sprzętu.
- EasyProtect® Przedłużona Gwarancja to również idealne rozwiązanie dla podmiotów realizujących dostawę sprzętu elektronicznego w ramach przetargów i zamówień publicznych, gdzie jednym z istotniejszych kryteriów stanowi okres gwarancji.
Ile kosztuje Przedłużona Gwarancja EasyProtect® ?
Opłata za przedłużenie gwarancji jest zależna od wartości zakupionego sprzętu i czasu na jaki chcemy ją przedłużyć. Jest to opłata jednorazowa. Poniższa tabela pozwala w łatwy sposób sprawdzić ile w naszym przypadku wyniesie koszt przedłużenia gwarancji.
Co Klient zyskuje kupując Przedłużoną Gwarancję EasyProtect® ?
- możliwość nabycia dodatkowej ochrony serwisowej przez klientów indywidualnych, firmy oraz instytucje,
- klient końcowy zawsze otrzymuje fakturę z 23% podatkiem VAT, dzięki czemu w przypadku firm realny koszt nabycia EP® jest niższy,
- naprawy realizowane są do kwoty wartości sprzętu, a w przypadku nieopłacalności następuje wymiana urządzenia,
- gwarancja działa w trybie door to door, a przy sprzętach wielkogabarytowych - onsite (u klienta),
- naprawy realizowane są w serwisach autoryzowanych,
- brak udziału własnego klienta w kosztach napraw,
- EasyProtect® to nie ubezpieczenia, które posiadają szereg wyłączeń przy dochodzeniu przez klienta końcowego swoich uprawnień,
- aby nabyć EasyProtect® nie trzeba płacić aż 30% wartości sprzętu, tak jak w przypadku ubezpieczeń - nasz produkt jest zdecydowanie tańszy,
- zdecydowanie bardziej korzystne jest nabycie Przedłużonej Ochrony Serwisowej EP® niż naprawa sprzętu na koszt i ryzyko klienta, wartość zakupu EP® na kolejne 3 lata jest często niższa niż jednorazowa naprawa w serwisie,
- minimum formalności przy wystawieniu Certyfikatu
- Ogólne warunki ochrony serwisowej - owos.pdf [2020-06-19 13:38, 539.11 kB]
- tabela_oplat1.jpg [2020-06-10 11:46, 353.42 kB]