Przedłużona Gwarancja w Ronatsklep.pl
Przedłużone Gwarancje realizowane są za pośrednictwem firmy Donoria
Istota przedłużonych gwarancji - co to jest przedłużona gwarancja?
- Po wygaśnięciu gwarancji producenta przedłużenie ochrony ubezpieczeniowej na kolejne lata
- Zabezpieczenie przed awariami nie wynikającymi z winy użytkownika
- Ochrona ubezpieczonego sprzętu w przypadku szkód powstałych w następstwie nieszczęśliwego wypadku lub przepięcia od dnia zakupu sprzętu
- Ochrona ubezpieczeniowa sprzętu w przypadku kradzieży z włamaniem lub rabunku od dnia zakupu sprzętu
- Ochrona ubezpieczeniowa sprzętu w zakresie rozmrożenia/ zepsucia się artykułów żywnościowych przechowywanych w lodówkach i zamrażalkach na skutek awarii sprzętu lub jego uszkodzenia
UMOWA Z EUROP ASSISTANCE
Przedłużona Gwarancja (PG): awarie wewnętrzne.
Przedmiotem ubezpieczenia jest sprzęt:
• AGD
• RTV
Którego wartość mieści się w przedziale 400 zł - 20 000 zł, a gwarancja producenta jest 1 lub 2 letnia.
Rodzaj ubezpieczenia - Przedłużona gwarancja/PG
Standardowa, podstawowa gwarancja producenta w przypadku AGD wynosi 2 lata. Ten okres ochrony możemy wydłużyć dokupując dodatkowo:
Ile kosztuje przedłużenie gwarancji?
Koszt przedłużonej gwarancji zależy od okresu na jaki wykupujemy PG, oraz od wartości ubezpieczanego sprzętu.
Okres ubezpieczenia :
- 12 miesięcy (1+1) (2+1) składka brutto 10% (minimalna składka 20,00 zł)
- 24 miesiące (1+2) (2+2) składka brutto 15% (minimalna składka 30,00 zł)
- 36 miesięcy (1+3) (2+3) składka brutto 20% (minimalna składka 40,00 zł)
Jest to jednorazowa opłata dokonywana w trakcie zamówienia produktu / wypisywania polisy.
Forma zapłaty za ubezpieczenie:
• gotówka
• płatność przelewem
• kredyt
Postępowanie w razie wystąpienia zdarzenia podlegającego ubezpieczeniu:
• o szkodzie należy poinformować niezwłocznie, ale nie później, niż w ciągu 7 dni;
• Europ Asistance zgłoszenia przyjmuje telefonicznie (numer kontaktowy do Centrum Alarmowego znajduje się na polisie);
• sprzęt o wadze poniżej 10 kg należy dostarczyć na własny koszt do wskazanego serwisu
• sprzęt o wadze poniżej 10 kg, ale będący w zabudowie lub sprzęt o wadze powyżej 10 kg – serwis przyjedzie do domu klienta
• napraw dokonuje wyłącznie autoryzowany serwis przy użyciu oryginalnych części.
Wyłączenia odpowiedzialności (przykłady)
1. Ubezpieczyciel nie pokrywa kosztów poniesionych przez Ubezpieczającego bez powiadomienia i zezwolenia Centrum Alarmowego, nawet, jeśli są objęte ochroną ubezpieczeniową i mieszczą się w granicach i sumach ubezpieczenia, określonych w warunkach ubezpieczenia.
2. Z odpowiedzialności Ubezpieczyciela są wyłączone zdarzenia, które zaszły w związku z:
• umyślnym lub rażąco niedbałym działaniem lub zaniechaniem Ubezpieczającego, Osoby bliskiej lub osoby wspólnie zamieszkałej z Ubezpieczającym oraz osoby, za którą Ubezpieczający faktycznie lub z mocy przepisów prawa lub zwyczajów ponosi odpowiedzialność,
3. Zakres ochrony ubezpieczeniowej nie obejmuje również:
• kosztów instalacji i konserwacji ubezpieczonego sprzętu
• wgnieceń, zadrapań, odbarwień oraz innych uszkodzeń, które nie mają wpływu na funkcjonowanie sprzętu, chyba, że powyższe zmiany są skutkiem szkody, objętej zakresem ubezpieczenia
• kosztów naprawy plomb zabezpieczających;
• szkód wyrządzonych przez zwierzęta;
• utraty oprogramowania, szkód wywołanych przez wirusy komputerowe;
• uszkodzenie akcesoriów dodatkowych: zestaw słuchawkowy, modem, antena, kable, ładowarka, dodatkowe baterie.