Moje konto Moje konto
Koszyk jest pusty
Odbierz premię 150 zł!

 

Szybki kontakt

49776713
tel. 530 584 611

ronat@ronatsklep.pl

Czynne Pn-Pt
9:00-16:00

TAX FREE SHOPPING

   

Przedłużona Gwarancja w Ronatsklep.pl

 

 

 

Przedłużone Gwarancje realizowane są za pośrednictwem firmy Donoria 

 

Istota przedłużonych gwarancji - co to jest przedłużona gwarancja?

  • Po wygaśnięciu gwarancji producenta przedłużenie ochrony ubezpieczeniowej na kolejne lata
  • Zabezpieczenie przed awariami nie wynikającymi z winy użytkownika
  • Ochrona ubezpieczonego sprzętu w przypadku szkód powstałych w następstwie nieszczęśliwego wypadku lub przepięcia od dnia zakupu sprzętu
  • Ochrona ubezpieczeniowa sprzętu w przypadku kradzieży z włamaniem lub rabunku od dnia zakupu sprzętu
  • Ochrona ubezpieczeniowa sprzętu w zakresie rozmrożenia/ zepsucia się artykułów żywnościowych przechowywanych w lodówkach i zamrażalkach na skutek awarii sprzętu lub jego uszkodzenia

 

UMOWA Z EUROP ASSISTANCE 

Przedłużona Gwarancja (PG): awarie wewnętrzne.

Przedmiotem ubezpieczenia jest sprzęt: 

• AGD 

• RTV

Którego wartość mieści się w przedziale 400 zł - 20 000 zł, a gwarancja producenta jest 1 lub 2 letnia.

 

Rodzaj ubezpieczenia - Przedłużona gwarancja/PG

Standardowa, podstawowa gwarancja producenta w przypadku AGD wynosi 2 lata. Ten okres ochrony możemy wydłużyć dokupując dodatkowo:

 

Ile kosztuje przedłużenie gwarancji?

Koszt przedłużonej gwarancji zależy od okresu na jaki wykupujemy PG, oraz od wartości ubezpieczanego sprzętu.

Okres ubezpieczenia :

  • 12 miesięcy (1+1) (2+1) składka brutto 10%  (minimalna składka 20,00 zł)
  • 24 miesiące  (1+2) (2+2) składka brutto 15% (minimalna składka 30,00 zł)
  • 36 miesięcy (1+3) (2+3) składka brutto 20% (minimalna składka 40,00 zł)

 Jest to jednorazowa opłata dokonywana w trakcie zamówienia produktu / wypisywania polisy.

 

Forma zapłaty za ubezpieczenie: 

• gotówka 

• płatność przelewem 

• kredyt

 

Postępowanie w razie wystąpienia zdarzenia podlegającego ubezpieczeniu: 

• o szkodzie należy poinformować niezwłocznie, ale nie później, niż w ciągu 7 dni;

 • Europ Asistance zgłoszenia przyjmuje telefonicznie (numer kontaktowy do Centrum Alarmowego znajduje się na polisie); 

• sprzęt o wadze poniżej 10 kg należy dostarczyć na własny koszt do wskazanego serwisu 

• sprzęt o wadze poniżej 10 kg, ale będący w zabudowie lub sprzęt o wadze powyżej 10 kg – serwis przyjedzie do domu klienta 

• napraw dokonuje wyłącznie autoryzowany serwis przy użyciu oryginalnych części.

 

Wyłączenia odpowiedzialności (przykłady)

1.  Ubezpieczyciel nie pokrywa kosztów poniesionych przez Ubezpieczającego bez powiadomienia i zezwolenia Centrum Alarmowego, nawet, jeśli są objęte ochroną ubezpieczeniową i mieszczą się w granicach i sumach ubezpieczenia, określonych w warunkach ubezpieczenia.

 2.  Z odpowiedzialności Ubezpieczyciela są wyłączone zdarzenia, które zaszły w związku z:

• umyślnym lub rażąco niedbałym działaniem lub zaniechaniem Ubezpieczającego, Osoby bliskiej lub osoby wspólnie zamieszkałej z Ubezpieczającym oraz osoby, za którą Ubezpieczający faktycznie lub z mocy przepisów prawa lub zwyczajów ponosi odpowiedzialność, 

3.  Zakres ochrony ubezpieczeniowej nie obejmuje również:

• kosztów instalacji i konserwacji ubezpieczonego sprzętu 

• wgnieceń, zadrapań, odbarwień oraz innych uszkodzeń, które nie mają wpływu na funkcjonowanie sprzętu, chyba, że powyższe zmiany są skutkiem szkody, objętej zakresem ubezpieczenia 

• kosztów naprawy plomb zabezpieczających; 

• szkód wyrządzonych przez zwierzęta; 

• utraty oprogramowania, szkód wywołanych przez wirusy komputerowe; 

• uszkodzenie akcesoriów dodatkowych: zestaw słuchawkowy, modem, antena, kable, ładowarka, dodatkowe baterie.